vineri, 25 iunie 2010

Inceput.


Asculta mai multe audio Muzica


Inca putin si voi incepe o viata noua.
Fara regrete.
Curat.
Linistit.
Cu constiinta impacata.
Luni grele, departe de prieteni, nopti nedormite, sevraje.
Nu imi pot imagina cum eram acum daca continuam cu viata pe care o duceam.
Eram singur.
Acum...am prieteni noi cu care am toata viata in comun.
Acum...am un om langa mine care ma cunoaste mai bine decat toti pentru ca am avut curaj si incredere sa ii spun absolut tot si m-a ajutat sa trec peste toate problemele, sevraje, depresii...tot.
Acum am o familie langa mine si stiu ca orice as face, ei vor ramane mereu aici.
Si stiu ca oriunde as fi si orice as face, ea, mama, va avea mereu grija de mine...de acolo de sus.


E timpul sa imi iau ramas bun de la Marcel si Popica. O prietenie care a durat aproape 7 ani. Adio, prieteni!


Nimic nu va mai fi la fel de acum. Sunt un om nou.


Multumes Jean Paul. Multumesc mama. Multumesc tata. Multumesc Simona. Multumesc Delia. Multumesc Gaza. Multumesc Coltzo. Multumesc Natasha. Multumesc Cristi. Si...multumesc Denisa.

Un comentariu:

  1. Cred că eu ar fi trebuit să îți mulțumesc atunci. Nu am știut că îți vei pune în așa măsură amprenta asupra mea și a vieții mele. Acum , după 2 ani , nu știu nimic de tine dar sunt sigură că ești bine , fericit , acolo undeva. Poate nu o să vezi niciodată asta , dar mulțumesc Alex ! Mulțumesc că datorită ție acum știu să iubesc :)

    RăspundețiȘtergere